my love, theres only you in my life.

herregud! tiden går allt för fort. just nu har jag en massa jobb jobb på schemat. både positivt och negativt! blir iallafall sista eller näst sista veckan på holmgrens nu. sen börjar jag och matilda i klubbhuset nästa onsdag. vi jobbar onsdag till söndag tillsammans och sen ska vi dela på en heltidstjänst fram tills snön går bort och folket börjar strömma in. att jobba halvtid i ca. 3 veckor känns HELT OKEJ just nu. plus att jag har rooooliga saker att se fram emot i april som jag nu inte missar! 6-8 ska jag och david åka med hans familj någonstans i sverige och bo på hotell och gotta oss :) hans mamma fyller nämligen 50 år och vill inte va hemma, verkade som de lutade lite åt stockholm, och då hoppas jag på lite shopping :) SWEET! sen är de partybåten 24-26 med ett gött gäng. så tror april blir en bra månad faktiskt, känns härligt och behövligt!

denna veckan jobbade jag idag på holmgrens 8 till 3 då malin är sjuk igen, så imorgon jobbar jag åt henne igen 7 till 3. sen blir de en snabbis hem och sen hok klockan 18! onsdag hoppas jag malin e frisk då jag tror jag kommer va döööd efter morgondagen. sen jobbar jag dubbel torsdag igen först holmgrens 10 till 3 och sen hok 18 till stängning! ja och sen är de helg igen! jobbar bara fem timmar på holmgrens på lördag. sen ska jag dricka viiiiiiiiiiiiiiiin med emmis :) utgång på de också! så söndag blir de nog åka med david och titta han spela handbolls match i hultsfred har jag nästan lovat! så full rulle denna veckan, gilla och ogilla! fast mest gilla tro ja!

ska hinna me crosstrinern också varje dag. tog vilodag i lördags så nu kör vi igen! i morgon ska jag köra 30 min har har tänkt, kört 20 innan, så ska upp riktigt tidigt för att hinna! så får de bli powernap mellan jobben sen, för jag vet jag inte kommer orka träna då! på sin höjd en liten promenad, kanske ;)

på fredag ska jag och min komanjon matildabus åka till stan och köpa nya arbetskläder! vi ska ha svarta byxor, långärmad t-shirt och svart väst. så helt svart! snyggt tycker vi. svarta skor har jag redan, gött!

nu ska ja glo lite två och en halv män och sen ladda mina batterier. och tänka på min kille! imorgon kommer han hit och sover vid min sida! LIVET! hejdå everybody!



tänka sig att det har gått ett helt år snart sen vi begav oss till england. den 31 mars kommer min tjej hem :) då blir de maddeochtessan tid! äntligen.

Kommentarer
therese säger:

ååå va skoj de ska bli!! <3 längtar

2010-03-16 | 20:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback