somebody to looooooooooooooooooove.

thank god it´s friday!

jobbat jobbat jobbat igen. måndag till onsdag blev de 7-15 på holmgrens då malin fortfarande va sjukt. sen gjorde jag ett pass på hok i tisdagskväll. så man kan säga att igår när jag gick upp för att ännu en gång bege mig till stan va död. ville verkligen inte lämna sängen, det gjorde inte saken bättre att david va här och sängen lockade ännu mer. efter mina fem timmar på holmgrens igår begav jag mig hem och åkte direkt mot solariet, fyfan har inte solat på en månad och kände mej som en blevfis ogilla starkt detta! sen blev de hem och invänta matilda, vi gjorde schema och de känns faktiskt som de blev ett bra sånt och vi va väldigt överrens, skönt! när hon stuckit en hem blev de en andra gång på crosstrainer för dagen och de kändes också skönt efter. dock när jag i morse gick upp för att köra va de lite tungt i benen, hade vilodag i lördags sen dess har jag kört på, duktis känner jag mig. sen har dagen fortsatt (brukar den ju men jaja) har lagat en kasslergryta som blev mums, pappa va nöjd och så va ja. nu sitter jag och väntar på mamma som ska komma hem med förhoppningsvis 200 gram mörk choklad så jag kan fördigställa min GI kladdkaka, ska man unna sig så kan de ju va gott och lite nyttigt iaf :) så får se om jag står emot frästelsen att smaka eller om de blir en mumsbit ikväll?!

eftermiddagen och kvällen ser oerhört tom ut, lite skönt med tanke på denna veckan och veckan som kommer då jag jobbar varje dag. jag och matilda ska på tisdag börja i klubbhuset och fixa och dona inför lördagens öppningsdag då vi erbjuder er kom 2 betala för 1 :) så varmt välkomna! jobbar även holmgrens på måndag 7 - 15 och sen hok på kvällarna efter klubbhuset. och som sagt sen 8-17 lördag och söndag i klubbhuset. ser dock fram en heldel emot att få spendera varje dag med matilda igen, va ju galet länge se nu. typ sen vi stängde förra året, hehe! saknar den tiden.

det är också bestämt vart resan med davids familj den 5-8 april går, 3 nätter på ett mysigt hotell på gotland! fick ett mess från davids mamma eva igår att mitt och davids rum har havsutsikt. låter de inte härligt. ett par underbara dag med med david där vi ska göra ingenting, bara slappa och mysa! sweeeeeet!



missing you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback