hear me as I say

jag älskar dej och jag har så svårt för att inte få se dej. men din röst gör de lite lättare att överleva.




jag tror de finns ett sätt som du kan älska mig på. jag går över eld och vatten för jag tror att de är värt de. men jag tänker inte be om ursäkt mer för min kärlek till dig mer, för allt jag gör är för dig. det finns inte tid för oss nu, vilket gör de svårt att hoppas och tro. jag är inte stark nog för jag är inte den som vill vara ensam. jag behöver din närhet varje dag och snälla ge mej lite uppmärksamhet så ska du se att även jag ska ge ensamheten tid. en dag ska du vara bara min och jag ska hålla om dig varje natt, jag ska få titta på dig varje dag och jag ska kunna visa dig min bra sida. för den kommer fram när jag är med dej, det är du som plockar fram de bra i mej, den jag vill vara alltid! vi vet inte hur framtiden ser ut, inte ens morgondagen. men att ta chansen kanske är rätt, visa mej att det är värt att vänta på vår tid. för annars vet jag inte om "oss" finns kvar. och jag tänker inte be om ursäkt!

Kommentarer
S säger:

Bra! :)

2010-05-11 | 16:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback