in my head




GAAAAAAAAAAAAAAH! ett år den, helvete! jag vill bara spola tillbaks tiden. elin matilda tessan lisa fia pauline alexandra. dessa brudar som gjorde en kväll till guld!

i morgon är de tredje gången jag serverar på fenixbalen på hok. jobbar då 7 till ca. 23 i morgon, fett med KATCHING i fickan! sweet och lite jobbigt. sen kommer lördag och om de går som planerat är de fet fest med min emmapenna m.fler! sen kommer söndag och då är de konfirmation som gäller för kusinen och senare de bästa med hela helgen. MIN DAVID kommer till mig, jag älskar honom gränslöst och förbannat mycket. klockan är halv tolv och jag är pigg som en tok och känner mej upprymd av något men jag vet inte vad. jag längtar till vackert väder och till min och emmas semester, midsommar som jag hoppas blir något trevligt och diggiloo som ska festas loss! att jobba mycekt nu gör mig trött och ibland nedstämd och ledsen för jag känner mej värdelös när jag kommer hem. men inte idag, idag känner jag mej lite förväntansfull. i morgon hoppas jag mitt nelly paket kommer. MASSA kläder som jag slängt pengar på, fett najs!

SNART KOMMER TESSAN HEM!!!!!!!!!!!!!
OCH ELIN OCH MATILDA EN SVÄNG, HÄRLIGT.

när jag väl bloggar då jävlar bloggar ja ;)

Kommentarer
therese säger:

nawwww, längtar, men kunde du inte hitta en sämre & fullare bild på mig hahaha ;)

2010-05-28 | 00:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback