keep holding on

har haft en bra dag. lekt med Emma och glidit runt i stan! hon gjorde även slingor i mitt hår som blev förvånansvärt bra ;) så nöjd! kommer henne närmre för varje gång vi ses tror jag, idag fick jag tillexempel reda på att hon har fyra syskon. sen har jag lekt bland mina kläder och hittat grejer och försökt kasta, men går dåligt, VILL INTE! min tv cpar och mitt humör går upp och ner som en bergochdalbana! villvillvill vara på gott humör, men jag vet ju inte vad jag vill med allt så därför går de som de går med de. vill rymma, men vet bara inte vart. tjattjat, I KNOW, men fan. HATAR mitt levnadssätt just nu. jobbjobbjobbjobb! men en sak är säkert, jag ska försöka att börja tänka på mitt eget bästa och ingen annans, de är inte värt de. hatar upptagna människor, dom som inte hör av sig och DEN som sviker over and over again. jag är en bitter människa, hahaha! men jag har inte hittat min plats än, så ska leta ännu mer och sen ska de bara va POSITIVPOSITIVPOSITIV madeleine. jag vill ha dom där nykära känslorna igen, fjärilar i magen och pirret i magen. jag ljuger, ofta nu förtiden, men mest för mig själv.

igår va krille och hälsade på, har ju gått ett halvår typ sen sist eller något, då brukar vi träffas. även om han hade fått fel uppfattning så va de trevligt. kul film som fick mig att skratta och massa prat om verkligen allt. han har aldrig haft ett serriöst förhållande och jag har haft fyra, han har knappt varit kär ( säger han ). resten är hemligstämplat, för nu ;) och han vet för mycket om mig!

pendlar mellan rätt och fel. jag är en ond människa, meeen har bestämt mej för att ha en sån jävla positiv vecka! ingen och ja menar ingen ska lyckas ändra på de, hoppas jag kan stå emot allt skit. JA SKA! ska träna som en jävel och jag ska jobba som en idiot! låter lockande, ja vet :)

no love is worth the pain
men mitt liv skulle suga utan dig!

ett helt meningslöst inlägg om ingenting. men va ska man skriva om då?

som sagt tisdag jobb 9-typ 18, onsdag 7-16 sen extra 18-23, torsdag 7-16, fredag 7-16 extra 18-23, lördag 9-18 och söndag 9-18!

imorgon hoppas ja se sanna på kvällen! sen hon skaffade pojk har ja inte sett kvinnan på länge. kryssningen sen sist, dåligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback