me and my baby.




jag och david åkte till borås djurpark i onsdags för att ha en tillsammans dag! de va mysigt :) och behövligt i detta stormiga fram och tillbaka förhållande, men jag kan inte få nog av min man trotts våra motgångar just nu. så jag kommer "keep holding on and be strong" för jag vet inte vad jag skulle göra utan honom i denna värld.

just nu som vanligt jobbar och jobbar jag, sen är jag hemma och känner mej ensam. ibland suger bara livet pung! har iaf bestämt mig för att söka jobb i fjällen till vintern, så snart dags att ta tag i de. idag är de fredag me och den ska spenderas på jobbet såklart! blir en dag med sjukt mycket, j-södra kommer och förrra året hittade jag och annapanna puddingar bland grabbarna, får väll hoppas de blir något att titta på i år igen.

sen blir de en ledig lördag, och den ser ut att bli lugn tyvärr. men söndag är de jobb igen och efter ska de vankas lite personalfest på hok, golfrestaurangen och shoppen, could be fun.

har inte hört av mina vänner i london eller norge på länge, sjukt dåligt känns de! ne nu ska jag allt ta tag i dagen (men har redan tränat, jej) jobb klockan nio, woopa!


Kommentarer
therese säger:

du uppdaterar ju inte varje dag direkt madde. ;( saknar dej

2010-05-21 | 21:05:23
Anonym säger:

han är bara min:)

2010-06-08 | 12:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback