alla saker som jag känner att jag vill säga, kan inte förklara .

sådärja. jobbat två dagar och så är man ledig två igen. skönare än skönast. en vecka sen jag uppdaterade så en snabbgenomgång. jobbade typ måndag till fredag, plus lite utgång och club caj på karlssons på torsdagen. lite jobb på fredagen, massa lunch. sen slutade jag klockan 15 och trodde mannen skulle kommit, men han vägrade så tog på mig den lilla svarta och gick ut med grabbarna danielsson och freddan i stället. dansade som aldrig förr och hade skit kul. i lördags kom sen min efterlängtade kille och vi låg i soffan och HELA dagen. love it! söndag tog vi en tur på asnusk och de blev inte så mycket inhandlat för min del. sen åkte vi till Eksjö och la oss i den soffan :) är cp förkyld så de va behövligt. dock är ja jätte dålig än :( så nu har ja jobbat måndag och tisdag, klämde in lite Jenny igår, lagade mat och kollade tv. sov där, brukar sluta med att jag inte orkar gå hem. yes och nu ör klockan fyra snart och jag ska byta om och så sen sticka hem till mor&far. i morgon ska jag och mamma till Ullared och trängas och köra lite kundvagnsrally. kanske inhandla lite julklappar. ja sen är de ju snart helg igen ;) TIDEN GÅR FÖÖÖR FORT!

11 månader baby.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback