allting har förändrats men du finns kvar .




såhärliggerdetillvänner!

sen i torsdags morgon då jag vaknade med värsta halsont, hostan och massa snor i hela näsan så har jag inte jobbat. och måste säga att de känt så galet skönt, hela torsdagen och nästan hela fredagen låg jag i min säng och bara tyckte synd om mig själv. fast ändå njöt jag av att ligga där, slippa gå upp och se på de äckliga vädret eller gå till jobbet. fredags kvällen gick jag hem till emma och hade idolmys, vännen lagade soppa. när jag gick hem va de snö på baken (på vissa ställen) kändes lite juligt. längtar till jul, familjens tid & paket såklart. dock har jag inte köpt en ändå en. lördag morgon gick jag upp extra extra tidigt och tog tåget till min sjukt trött pojkvän. hade en heldag med min man, sov som en prinsessa vid hans sida! dock vaknade jag med nackspärr idag. tog tåget hem till mamma och pappa i morse. visade sig att alla va hemma, lillebror, storebror med tjej & syster med man. så hade family dinner och efter de bjöds de oxå på marängswiss. måste säga att jag har varit så onyttig (höll på skirva onykter) på senaste tiden att jag känner mig som en redig fettknopp. inte okej! men ett senare problem, just nu hostar jag för mycket för att träna. dock ska ja se på biggest loser finalen i morgon och så motivation till att get skinny. kvällen har spenderats hemma hos jenny med räksallas, chips & ensam mamma söker (ett av mina favvo program) i morgon måste jag jobba igen, sånt är ju livet i detta ekorrhjul. men innan jobbet som börjar kl. 18 ska jag åka med emmis hem till hennes mamma och va hundvakt :) åh småhundar som jag vill ha är de också. snackades om pepparkaks och lussebullbak också. pretty good heldag med emma. me like!

säg något vänner där ute i världen, lever ni?!

helvete de är snart jul :)

du får aldrig lämna mig.

missade fia&annas 20års partaj i helgen. hade sett fram emot att träffa lite gamla godisar, menmen.

hejdå!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback