jag ångrar ingenting .

haft riktigt 2 riktigt givande lediga dagar. tisdags åkte jag hem till vaggeryd till mamma och pappa. gött det är att komma hem ibland, verkligen! onsdag morgon väcker mamma mig kl 6 och jag kommer inte ur sängen. DÖD! så halv 7 tvingar jag mig själv upp och vi kommer iväg. en heldag på Ullared med mamma PLUS fem miljarder andra shoppinggalna människor. fick inte så mycket handlat som jag trodde, hade ju laddat kontot. menmen. på MQ outlet fick jag göra mig av med lite pengar på ett par Levis Jeans, BB trosor och en super svart klänning. också ett par nya fest skor blev de på scorett outlet. sådärja! sen kliade de inte så mycket mer i fingrarna. hemma vid fem och jag snodde M&Ps bil och åkte till hok. hälsade på mina kids & på vägen hem svängde jag in till Krille Bäver som precis nattat sötnosen Hugo. blev sittande där till halv 10 och pratade om allt. idag körde mamma hem mig och vi gjorde ett besök på City Gross som faktiskt va överraskande bra varuhus tycker ja. sen har jag städat och tvättat hela dagen. Älskar att ha nya lakan i sängen, disken diskad, dammat & dammsugat. REDIGT! sen gick ja en snabb runda, är fortfarande förkyld, jag som verkligen MÅSTE komma igång med träningen. jaja! hinns la me nån gång de me. nu ska ja snart bege mig mot Juneporten och hoppas på tåget mot davidos. varför sova ensam typ?




för vi ska dansa hela natten lång, tills våra fötter inte bär oss mer .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback