snälla låt mig komma tillbaks till ditt hjärta .

HEJ!

har jobbat hela helgen som vanligt. i lördags va jag ute med matilda flodin. igår jobbade jag och de va den längsta söndagen någonsin, jätte lite gäster och segt som bara den. idag jobbade jag endast 2 och en halv timme för de va så lite folk idag me, inte bra de här. så nu ska jag snart möte upp Jenny och vi ska nog ta en fika. jag ska nog bara dricka te, för ja nu börjar byxorna snart bli för små här, och det är inte okej. tog mig en timmes promenad i morse, så de ska förhoppningsvis vara första steget till att ta tag i de här nu. förkylningen börjar försvinna, lite ont i halsen än :( men som sagt en fika med J och sen ska ja nog åka till David i kväll och sova där, i morgon är jag ledig och börjar inte jobba förrens på onsdag kväll. så ska nog tillbringa min ledighet i Eksjö, så jag slipper sova ensam.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback