vet knappt ut eller in, jag fattar ingenting .



sådärja! sitter vi här igen, måndag och ledig. jobbat hela helgen! i fredags slutade jag redan vid 9 så stack bort till studion och kollade när lillebror stod i baren och jobbade. jenny kom och träffade en arbetskamrat ifrån hok. så hade en trevlig timma. sen kom min david, underbart. på lördagen åkte vi och hälsade på barnen på hok och sen handlade vi lite på coop. kl 16 började jag jobba igen och kvällen va as jobbig. massa folk och rörigt som vanligt. igår va de ju farsdag me, så massa folk. vissa gäster vill jag bara kasta maten i knät på och hälla drickan över huvudet. idioter som tror att en servitris inte är en människa. nej henne kan vi gnälla, tjata och tracka hur mycket vi vill. IDIOTER! sen kockar, BAAH. måste man tro att man är smartare och bättre än en servitris bara för man lagar mat. men nej mina vänner det är ju vi som springer på golvet som får ta all skit om köttet har fel stekgrad, om maten tar för lång tid och om det smakar röv. men nej då är de ju vi som är idioterna i detta sjuka drama. ibland hatar jag mitt jobb! (men inte alltid såklart.)
nu ska ja sticka till tåget och åka till min älskade man, älskar dig mer än allt annat .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback