come back to bed .

tvättar, tvättar, tvättar. kommer efter städa på min tråkigt lista. men man måste ju göra de, fan.
igår blev de spontan utgång igen, jag och jenny satt och kollade på bonde söker fru och kungarna av tylösand. käkade tacos och popcorn när hennes kompis jossan bjöd in till vinkväll. så klockan halv 12 beger vi oss till henne, där bjöds de på champagne och öl, vinet va slut. spelade ett spel med dumma frågor som jag va sämst på, sen runt ett tiden bestäms de att vi ska ut och dansa. sagt och gjort, på centrum blir de tequila,cider&öl och ja sen kan man ju bara räkna ut hur kvällen slutade. brossan hittade jag på dansgolvet också så efter stängning beger vi oss hemmåt. va i säng vid 3 tiden. så idag blev de sovmorgon till 11 och sen en timmes promenad och nu tvättar jag. ska ta städningen i morgon för idag orkar jag inte. funderar på att träna idag också, har blivit en riktigt slöis och de gillas verkligen inte. har ångest HELA tiden.

hur har ni de där ute i världen vänner?

herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback