just idag är jag stark, just idag mår jag bra .

träningsvärken sitter i vill ja glova, men nu ska ja ut och springa en runda. för första gången idag när jag tittar ut här hemmapå gärahov så ser amn verkligen att det är höst. träden är nästan nakna och på marken ligger gula, gröna och röda och alla möjliga löv i alla fina färger. hare sovit som en stock i Jimmys säng i natt & vaknade pigg och GLAD. känner mig motiverad till jobbet på måndag, riktigt skönt. och om max fem timmar är jag i min pojkväns armar igen, löövlie. känner på mig att de kommer bli en bra dag. nu ut i skogen!



nu ska jag sluta sakna er, för de ger lixom ingenting då ni visat inget intresse .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback