känner värmen från din hud, bara lukten gör mig svag .

hej,

jag är hemma på landet hos mamma och pappa. idag när jag vaknade hade jag den sjukaste träningsvärken någonsin, benen tog verkligen stryk på gymmet senast. gick sakta men säkert hem från jenny då jag slaggade där i natt, en ond resa va de iaf i både rumpa och ben. sen städade ja, oj vad ja städade. tre timmar senare va allt diskat, dammat, moppat & riktigt riktigt gott luktade de i min finfina lägenhet. sen tog jag bussen mot Vaggeryd. ledig idag och i morgon då Jenny tog mina lunchpass på studion, så nu jobbar jag inte där mer, tacktacktacktack! kör lördag söndag i bageriet i helgen sen ska ja förhoppningsvis aldrig mer jobba inom de företaget mer EVER. pappa sa tillochmed till mig idag att han tyckte jag skulle plugga till förskollärare (som jag kom in till i år men hoppade för ja valde studion, misstag). så illa har de varit! så på måndag börjar ajg jobba på Rydbergs Bar & Matsal som ligger 4 minuters promenad ifrån där jag bor. hoppas på de bästa, men de kan ju verkligen inte bli sämre än de varit på mitt "gammla" jobb som jag kan kalla de numera. men jag har som sagt en helg innan jag börjar framför mig. i morgon hämtar David ♥ upp mig i Vaggeryd och vi ska ha en mysig fredag eftermiddag/kväll/natt tillsammans. ska gå på bio och sen kanske äta lite någonstans i stan. på lördag blir de litre jobb och sen kanske de vankas utgång med lite nyfunna människor här i stan. söndag lite jobb och sen lite mys med Jenny om hon stannar kvar i stan och inte sticker hem till sin m&p på visingsö. 



my first love broke my heart .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback