nobody said it was gonna be easy .

fredag igen. ännu en gång säger jag de, tiden går fort. på et sätt känns de lite jobbigt att de bara flyger förbi dagar sodär snabbt, men samtidigt gör de mig ganska glad ändå. för ju fortare tiden går desto snabbare kommer jag mot mitt mål. denna veckan har varit jobb och träning på schemat. och helgen kommer se ut precis lika dan, och nästa vecka, och nästa. ja så ser de ut framöver tyvärr, och dagarna jag är ledig kommer ju gå åt till att rusa iväg till tåg&buss för att åka till david. för mitt hjärta bara skriker efter honom, sjukt. nya jobbet dåra, trivs med människorna (dom flesta) jobbet i sig är helt okej. men arbetstiderna är ganska dumma, vissa dagar jobbar man typ fyra, fem timmar och jag känner redan nu att eftersom de är så lite folk ute sent denna årstiden kommer jag aldrig lyckas få ihop mina timmar. så blir väl tillbaks till hok någon dag i månaden, igen. men jag har lovat mig själv att efter detta jobbet så ska ja aldrig mer jobba som servitris i Jönköping, ALDRIG. för man sliter och sliter & får inget för de. dålig lön, dumma arbetstider & sämst kommunikation med omvärlden. känns som om jag står och stampar och vill så mycket annat men jag kommer ingenstans, det gör mig frusterarad. men nästa höst blir de plugg, det har jag nästan klubbat klart. har sökt in till en fotokurs igen till våren, fast på högskolan. kommer jag in så har jag ju massa att göra på min fria tid och de behövs. så då blir de plugg, träning och jobb, inte bara träning och jobb. idag börjar jag jobbet kl. 16 till 23. sen hoppas jag jimmy lämnar bilen till mig för då ska jag åka och sova i eksjö tror jag. bara sova utan dig gör mig tokig. nu ska ja ut och göra någon form av träning, sen ska ja banne mig städa denna rövarkulan. & sen kanske träna lite till igen. hejdåhejdå. (lite besviken på omvärlden också som inte verkar engagera sig så mycket)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback