oh dear you looks so lost, eyes are red and tears are shed .

helgen är över, och min innehöll även denna fredag & lördag jobba, utgång och alkohol. på söndagen när jag vaknade med jenny bredvid mig i min säng hade jag sån huvudvärk att jag ville döda mig själv. kvällen va så omtumlande med känslor som kom fram, känslor jag visste jag hade inom mig, men som bara ville ut. och då va de alkohol som tvingade fram dom såklart. inte okej. hade inte jenny kommit med taxi vid halv 4, 4 tiden vet jag inte vad. just nu är de mycket, mycket mer än vad jag själv kunde trott. är så besviken, ledsen och arg på en och samma gång. eller inte arg, fel ord. men riktigt riktigt ledsen och besviken.

söndagen bjöd sedan på en david, min david. låg i soffan nästan hela eftermiddagen, beställde pizza med hemkörning till och med, då är man riktigt lat. sen tog vi tåget till Eksjö och sov där. och ja nu är jag tillbaks i jönköping, i min lägenhet. har betalat alla räkningar. MINDRE kul när nästan hela 6000 försvinner ifrån kontot. men visade sig att jag jobbat mer än jag trott i september. så kunde lägga över 10000 på sparkontot och har 2000 kvar att leva på den här månaden, ganska fett najs.

nu har jag måndag till fredag laddat med massor jobb på rydbergs och sen ser jag verkligen fram emot fredag kväll och en HEL helg LEDIGT. så fredag kl. 15 lämnar jag jobbat och behöver inte gå tillbaks förrens måndag klockan 12. underbart! helgen blir nog lugn dock som de känns just nu. har ingen energi över huvudtaget, har känt mig orkeslös och trött i flera veckor nu. kan va allt som hänt senaste tiden, kan va årstiden, kan va höstdepp. dont know what?! kanske blir de göteborg på lördag till söndag och shoppa med min nya kompis emilia :)

ännu ett hålla koll på livet inlägg. hejdå!

saknar therese kom ja på igår och har inte släppt tanken på henne än .




behöver dig så galet  .

Kommentarer
elin säger:

Saknar dig Madeleine, hoppas allt är bra :)

2010-10-26 | 21:52:22
Bloggadress: http://givemethebliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback