precis så som du är, precis så älskar jag dig .

söndagsöndagsöndagsöndag.
helgen har varit najs, dock blev de varken bio eller utgång som de va planerat. men massa mys med david i fredags blev de allt. vi kollade idol och bara hade de sodär svin gött som jag gillar att ha med honom. lördag morgon stack han iväg och skulle åka på kryssning och jag gick till bageriet och jobbade. tio till sex gick fort som ögat då de va så mycket folk, de va verkligen jätte fullt med folk helahela dagen. sen skulle jag gått ut men hade sån dum huvudvärk och va så trött för jag itne ätit något. så emilia och julia kom till mig och vi åkte till maxi och handlade saker till varma mackor. och de mackorna va sjukt gött efter en dag då man levt på en kanelbulle och en brownie, bra där madde. NÄÄ! sen följde vi julia en bit till hennes pojkvän som bor typ 200 meter ifrån min lägenhet, jag och emilia gick hem till mig och kollade "det regnar köttbullar" som för övrigt inte va en bra film. och sen sov hon här. ännu en natt jag slapp sova ensam :) ME LIKE!
så nu har hon stuckit till jobbet för hon börjar 9 och jag börjar 10, så ska hoppa in i duschen och se om jag får ner morgonfrillan som verkligen har fått fnatt idag. jobb 10 till typ fyra och sen ska jag och emilia gå runt munksjön. behövs för jag har fortfarande lite ont i benen, i morgon är de styrketräning med Kimmie igen och då är de jag som har ont på tisdag igen.
måndag börjar nya jobbet på Rydbergs, lite nervös nu igen.



9 månader & 17 dagar.
tiden bara försvinner, fortfarande .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback