en kärlek .

Alice Hagenbrant - One


sveriges nys idol. grymt bra tjej, hejja!

bokat 20 min massage på rosenlund tsm med min baby på söndag. ingår även relax så vi ska mysa och pysa hela dagen! åh vad jag längtar. lär inte hinna ses förrens på söndag heller eftersom jag jobbar hela dagarna fram tills då. som jag ska längta efter din närhet.

din läppar, jag kan pussa dom hela dagarna om du så vill. du är så vacker och jag vill säga det till dej varje dag. jag ska aldrig tvinga dej att ändra dig. när jag ser ditt ansikte, finns det inget jag vill ändra på. för du är underbar, precis så som du är. och när du ler, stannar hela världen för en stund och bara stirrar. för du är underbar precis så som du är. precis så som du är. du är underbar. precis så som du är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback