och jag var fast i mitten .



jag tvättar för första gången i mitt liv typ . än så länge verkar de gå bra iaf, inga rosa kläder och inga mini tröjor än iaf . ska snart ner och kolla andra omgången och se om jag klarat de även denna gången . jobbat fyraochenhalvtimme idag på studion . handlat nödvändigheter och nu som sagt tvättar jag . funderar på om jag ska köra lite på min crosstrainer eller inte idag . lutar åt att de ska bli av iaf . ska nog sova tidigt idag också, men bara kanske . städade som en galning hela lägenheten igår, tre timmar tog de att damma, dammsuga, torka och flytta och dona, diska . riktigt glad att jag tog tag i de . så snart har jag också tvättat upp all tvätt . by the way hatar att vara ensam i lägenheten, tråkigt de blev när min D drog hem till eksjö efter helgen . men de va en bra helg . love you hun !

Salem Al Fakir - Astronaut

nu lyssnar jag på salem, mest för jag älskade filmen i rymden finns inga känslor som denna låten va med i :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback