och när du ler, stannar hela världen och bara stirrar för en stund .

bruno mars - just the way you are

hej och god morgon !
precis hemma efter att vandrat från jenny. gick dit igår och glodde på idol och snackade massor, sen ville jag inte gå hem. så stannade kvar och gjorde henne sällskap i natten. båda hatar ju att sova ensam, så var nog en bra idé att stanna där. helgen flög förbi med massa jobb på herrgården. jobbade 12 timmar i söndags och måste säga att jag hade ganska kul. i lördags jobbade jag 7 till fyra och sen åkte jag hem till wissinger och mös lite med barnen och sen hem till mamma och pappa och hälsade på. drog efter de hem till jkpg och gick till kaffe paus med emma och drack te. sen blev jag tokig av att inte sett min man på en vecka så åkte till eksjö och spenderade natten där. du gör mej hel david, bara din närhet får mej att andas lugnt igen.
sen vart de ju måndag igår igen och jobb på studion. hade ingen energi men de gick bra ändå. sen hem träna lite och sen som sagt gick jag till J!
började en detox kur igår, så nu ksa kroppen min bli ren och fin! dricker en piss äcklig reningsgrej på morgonen och sen en kopp varmt vatten med citron, linolja & ingefära. smakar ännu mer skit så känns som om att eftersom de är så äckligt måste de ju vara bra. sen får man bara under dessa sju dagar jag kör endast käka veganmat, så igår va jag på ica maxi och köpte massa veg färs och skit. så sju dagar, omg!
i morgon ska jag även fixa gymkort på friskis med kimmie, hon ska få mej i form till jul är de tänkt. så heyho nu kör vi!
duschen sen workwork! ska på något möte ikväll, ingen aning om vad de handlar om så ska bli spännande.
och i morgon får alla hålla tummar och tår för jag behöver de, TACK!
overandout!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback