torsdag29dec

jullov är ju aldrig fel, pluggar man då vilket man borde? näääjje, knappast :(

danföredopparedan jobbade jag på hok hela kvällen. julafton firades hos mormor. juldagen jobbade jag hela dagen och när jag slutade vid 22 stack jag med carro å zara till stan å minglade lite. i måndags va jag barnvakt åt mina kids och sen på kvällen träffade jag pärra. i tisdags hade han å jag en slapp dag och spenderade hela kvällen framför tvn och prison break, betade av fem avsnitt och sen 2 avsnitt i ondags morgon. igår va jag med emelie på stan och sen frös vi så mycket i regnet så vi stack till kaffe paus och käkade sallad och fetaost! yummie!!
sen mötte jag upp mammi på asnusk och strosade lite.

åsså är vi här nu då, idag har jag bara tränat, färgat håret och bakat med mamma. ikväll ska jag bowla med lite damer och imon ska jag till nässjö och träffa linda och hennes kids. så ja, lovet kan spenderas utan plugg tydligen! får ta tag i det nästa vecka, verkligen!!
min nyår blir ju som sagt på lovelie hoook med min mallemallesson som förövrigt flyttar idag till vetlanda :( !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback