Somebody to love.


dagens inköp på HM, en grå kjol som sitter ihop med de vita linnet, funkar awesome med mina vita klackar :)


denna godingen är gammal men aldrig använd, funderar på att ta den på torsdag, meeeen bara kanske!

fick jobba idag på Hok också som ja nog skrev igår, men är ju aktiv bloggare nu igen så uppdaterar er om läget. efter jobbet drog ja hem och fixade mig sen åkte ja till stan och träffade emma, vi hade nog inte setts på över 2-3 månader så de va mysigt. åkte runt i min racker bil och sen åt vi kvällsmacka på bageriet vid munksjön där ja jobbat lite innan. i morgon blir de jobb 14-vet ej. men i morgon kommer malin och jobbar med mig på kvällen, lovelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback