Time after time.

Go Kväll.
Precis hemma efter en riktigt bra dag. Vaknade upp i Eksjö och tog mig en timmes promenad i kylan, nya livet säger ju att ja måste röra på mig. Sen åkte jag till Nässjö och fikade med söta lilla Sarah, hon åker ju till Australien på måndag. Vilket äventyr hon kommer få, redigt avis. Sen begav jag mig hemmåt skogarna och stannade på Hok för att hälsa på barnen, blev kvar där i tre timmar. Även om de gapare, gråter och skriker är de så goa att vara nära, mysiga lixom ändå. Och ja nu kommer jag hem till en mamma som har bytt rum på mig och Jimmy. Så nu har ja tebax de bästa och största rummet här hemma i huset med walk in closet och allt. Jag älskar min mamma ♥
Igår by the way så lekte ja på stan i Eksjö med sköna Malin Foxman. Förmodligen den roligaste bruden ja träffat, går lixom inte skratta när man är med henne och jag gillart skarpt. Ser fram emot en sommar på Hok med den damen.
Yes hörrni, har umgåts med min kille några dagar också såklart, men nu blir de inte mer med de på några dagar då ja ska jobba i stan torsdag, fredag och lördag kväll & sen sticker Davidos till Åre och har de gött utan mig nästa vecka :( OGILLA!
frågade honom när han ska bo med mig och han svarade - om tusen år när dinosaurierna lever igen.
KÄNNS JU SKÖNT ATT VETA VAR VI STÅR LIXOM HJÄRTAT!
nu ska ja titta på gayveckan i halv 8 hos mig.
herrå!




Kommentarer
therese säger:

söt bild på dej madde

2011-02-16 | 22:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback