What´s my name?

Heeeeej!
Tänkte försöka ge mig in i bloggvärlden igen, så att ja själv och ni mina vänner kan se vad som händer i mitt liv just nu. Är ju hemma från Thailand sen två veckor tebax, det bästa tiden i livet, så underbart har de varit. Nu i efterhand bara längtar man tebax till solen, värmen & livet där nere, går lixom inte leva lyxigare och bättre. Har haft de så fantastikt med Therese, den tjejen. Vi har nog kommit varandra ännu närmre och funnit sidor hos varandra som vi inte sett innan. Vilken resa, så värd att göra om.
Men iaf nu är ja tebax i Sverige, har flyttat hem till mamma. Blev av med lägenheten den 10 februari & har även sen ja kommit hem hunnit köpa bil. En metallic blå audi a3, löööööv it!
Sen har ja även hunnit jobba på Hok några gånger, verkar som de blir kneg där i sommar igen och ja sen får tiden utvisa vad som händer.
Anmälde mig igår till fotokursen på högskolan i JKPG som ja kommit in på att jag ska gå den. Så har beställt två böcker ja va tvungen att ha och ska idag åka till David och låna med mig hans kamera och fotoböcker hem. När böckerna anländer på posten kör vi lixom.
Sen har ja även försökt komma igång med träningen, har väl gått sodär.
Så fram till jag börjar jobba massor på hok i typ april någongång blir de ta tag i min kropp och plugga foto :)
Så har mitt 2011 börjat! Och ja, jag och min David håller ihop. Fick massa fina födelsedagspresenter när ja kom hem och en prinsesstårta, min kille de! :)






mer bilder kommer :) THAILAND ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback