tisdag29nov

jahada! helgen försvann som vanligt. jobbade på scandic och de gick mycket bra. söndags va jag på asex med emma och kollade runt lite. köpte dock inte ett skvatt, tråk kläder överallt, eller så va de ja som kände mig ful å inte kunde tycka något va fint på mig. vem vet! hemtentan till fredag går väll sodär framåt. igår spenderade jag nästan hela dagen med pär och då blev ju inte mest gjort. idag begav jag mig till lager 157 och handlade lite "nödvändigheter" INTE! men shoppade billigt billigt så de va fint. "halva priiiiiiiis"! jeans, skjota, klänning, linne, halsduk, vantar och mössa blev de för mindre än 800 kronor. sen blev man bjuden på resan och maten, mmmmmm, smålänning som man är så tackar man ju för de. nu ska ja strax bege mig till hok och jobba lite granna, julbord it is. första ska ja nog åka och kolla om mina kids är hemma å pussa lite på dom, såååå herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback