13 augusti.

Yo!

Spenderat denna regniga förmiddag med att städa bland mina kläder.
Nu har jag precis avnjutit en kycklingsallad som jag slängde ihop igår, till detta en avocadokräm. Nom nom!!!

Tränade även innan mellan städningen och maten. Körde styrka och så här såg mitt pass ut;

15 knäböj
20 utfall
15 axellyft (gummiband)
15 biceps (gummiband)
15 triceps (gummiband)
15 rygglyft
15 höftlyft

Jag kör igenom hela passet och sedan vilar jag 30 sek och sen kör ja på igen. Körde 6 varv så tog ca. 30-35 min!

Nu ska jag slänga mig in i duschen och sedan ska ja slappa fram till klockan 16 då ja ska jobba. Härligt med dagar man får saker gjorda fastan jag igår kväll va som en zombie på jobbet och trodde jag skulle må skit idag. Chip!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback